zondag 8 september 2013

Nassau Goreng: De waarheid over het bomalarm!

De waarheid over het bomalarm! Dinsdag 15 oktober 1974, bomalarm op de OSA, het Dr. Nassaucollege aan de Groen van Prinstererlaan in Assen. Wat is er gebeurd, hoe is het afgehandeld. Alles in deze speciale editie van de schoolkrant van het Dr. Nassaucollege in Assen.
Op zoek naar het clublied van gymnastiekvereniging Eendract kwam ik deze extra editie van onze schoolkrant tegen. Het zou me niks verbazen als dit het enige nog bestaande exemplaar is. De kwaliteit van het papier loopt hard achteruit, als rechtgeaard archivaris stel ik daarom dit stuk digitaal beschikbaar zodat het orgineel nooit meer het depot uit hoeft.
Mochten de makers van deze krant er bezwaar tegen hebben dat ik deze krant hier in extenso plaats, dan hoor ik dat wel :-), heb een aantal van hen ook al te lang niet meer gesproken.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten